8 jan 2009

Bos4



















































































































































































































































































































































































































































































































































































































































11 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is schiterend blond echt mooie foto s

BlondSoundLook zei

Thx Arm he haha

Karina zei

Hi Hans,

Net een heerlijke boswandeling gemaakt en mijn voeten tegen de verwarming aan gehouden :-)
Dat is nog eens echt prettig.
Mooie opnames die vooral een serene rust overbrengen en een mooie diepte laten zien.
Heel erg fraai.
Groetjes, Karina

Janny zei

Hoi Hans mijn complimenten voor je fantastische serie geweldig
Jij hebt wel veel geduld om stap voor stap zulke opnames te maken
Top !!!!!!! fijne dag verder
P.s dit is wel effe genieten hé met dit weer
Groetjes Janny

Janny zei

Ikke nog ff dat rijtje foto's met die gekapte bomen die kleuren net een klein beetje bruin super !!!!!!
Groetjes en tot de volgende keer
Janny

Janny zei

Hoi Hans
Die laatste (bovenste 5 foto's zijn SUPER !!!! ) die met die boomstronk op de voorgrond echt fantastisch mijn complimenten
prachtige composities
kleuren etc .TOP.
Groetjes Janny

Anoniem zei

Hee die Hans
Als jj er foto`s op zet kun je er ook even voor gaan zitten pffffffffffff wat een boel veel weer haha :-) .
Heb me rondje bos voor een maand weer gehad . Zitten weer lekkere platen tussen .

Greetz Ad

Janny zei

Hoi Hans wat heb je weer SUPER MOOIE foto's er bij van het bos echt schitterend!!!!!!!! ik heb nog nooit zoveel mooie fot's gezien zo gedetailleerd mijn complimenten
daar kan je wel trots op zijn je bent een vakman
Groetjes Janny

Anoniem zei

Hoi Hans ik heb weer heerlijk door je bos gewandeld wat een schitterende foto's heb je er weer bij gezet als je ze groot bekijkt heel subtiel die sneeuw op de boom stammen loei zuiver zijn ze .je moet er eens mee naar een tijdschrift gaan ik vind ze echt buitengewoon mooi je besteed er zoveel aandacht aan mijn complimenten ik heb grote bewondering voor je dat meen ik echt groetjes en tot het volgende blog bezoekje en een fijn weekend
Janny

Anoniem zei

Hoi Hans wat een schitterende foto's heb je weer geplaatst die eerste boom SUPER!!!!!! ik vind ze allemaal mooi ,maar je heb wel eens dat er gelijk een uitspringt
geweldige serie heb heerlijk gewandeld door je bos en nu ga ik slapen
Groetjes Janny

Janny zei

Wederom fantastische foto's super en straks de blaadjes aan de bomen dus je kan weer op pad met de camera Hans
Groetjes en fijne dag verder
Janny